Bureau målretter AI-ydelser til k-chefer

Med en ny ”videnshub” for kunstig intelligens målrettet kommunikation og marketing vil Geelmuyden Kiese åbne døren til et nyt marked. 
”Hvis man ikke har levet under en sten det seneste år, har AI fyldt alt i medierne og i organisationer, virksomheder og bureauer," lyder det fra digital direktør Henrik Ebbesen, der står i spidsen for Geelmuyden Kieses AI-hub. | Foto: Geelmuyden Kiese / PR
”Hvis man ikke har levet under en sten det seneste år, har AI fyldt alt i medierne og i organisationer, virksomheder og bureauer," lyder det fra digital direktør Henrik Ebbesen, der står i spidsen for Geelmuyden Kieses AI-hub. | Foto: Geelmuyden Kiese / PR

En ny AI-hub, eller afdeling for kunstig intelligens, skal hjælpe kommunikations- og marketingafdelinger i virksomheder med at indfri potentialerne i teknologien. Det fortæller Henrik Ebbesen, digital direktør i Geelmuyden Kiese siden januar 2021, som står i spidsen for afdelingen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også