Forsvaret bruger 1,8 mio. kroner på employer branding-kampagne

Otte videoer med tv- og podcastvært Thomas Skov Gaardsvig skal hjælpe Forsvaret med at tiltrække flere værnepligtige og at få folk til at blive i Forsvaret. 
Thomas Skov Gaardsvig er journalist og kendt fra bl.a. flere DR-programmer, men er desuden influencer med 150.000 følgere på Instagram. | Foto: Flindt Mogens/Ritzau Scanpix
Thomas Skov Gaardsvig er journalist og kendt fra bl.a. flere DR-programmer, men er desuden influencer med 150.000 følgere på Instagram. | Foto: Flindt Mogens/Ritzau Scanpix

En større kampagne på blandt andet sociale medier med tv- og podcastvært Thomas Skov Gaardsvig, som desuden er influencer med 150.000 følgere på Instagram, skal få flere til at blive en del af Forsvaret og fastholde dem, der allerede er der. Det skriver B.T.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også