Kommunikationsforum

“At reklamere for en sædbank ligger ikke lige til højrebenet"

Der er flere måder, kommercielle podcasts kan slå igennem opmærksomhedsmuren på, fortæller partner i kommunikationsbureauet Friday.
Partner i Friday og skaber af influenceragenturet Confetti CPH fortæller om sine erfaringer med at skabe succes for en kommerciel podcast | Foto: Nikolaj Thaning Rentzmann
Partner i Friday og skaber af influenceragenturet Confetti CPH fortæller om sine erfaringer med at skabe succes for en kommerciel podcast | Foto: Nikolaj Thaning Rentzmann

At benytte den rette influencer med den rigtig historie er afgørende for, om et brands podcast kan få gennemslagskraft. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også

Job