Digitale rådgivere er uenige: Bør k-folk være på X?

Mens én digital rådgiver fraråder virksomheder at være på X, mener en anden ikke, at man kan lade være. 
Foto: Morten Germund
Foto: Morten Germund

Selvom utilfredsheden med Twitter, der nu hedder X, har været stor, skal man spejde langt efter virksomheder, journalister, politikere eller andre kommunikatører, der direkte har valgt platformen fra som kommunikationskanal. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også