Arlas nye k-direktør: Ting kan ændre sig på to sekunder

Tempo og omstillingsparathed er noget af det, der har præget Mariam Skovfogeds k-karriere indtil nu. Det kommer ikke til at ændre sig med ansvaret for koncernkommunikation i Arla. 
Foto: Arla / PR
Foto: Arla / PR

Efter lidt over et år i Arla stiger Mariam Sommerfeldt Skovfoged allerede i graderne, når hun fra august er Arlas nye direktør for koncernkommunikation

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også