Tankeleder-funktion på LinkedIn er ikke beregnet til marketing

Virksomheder, der prioriterer ambassadørindhold på LinkedIn, får nye muligheder. Man skal dog holde sig fra salgsopslag, siger rådgiver.
LinkedIns nye "tankeleder-funktion" kan være relevant, hvis man holder sig fra marketing, siger Troels Johannesen. | Foto: Christoph Hardt/AP/Ritzau Scanpix
LinkedIns nye "tankeleder-funktion" kan være relevant, hvis man holder sig fra marketing, siger Troels Johannesen. | Foto: Christoph Hardt/AP/Ritzau Scanpix

LinkedIn har udrullet en ny funktion, der gør det muligt for virksomheder at sponsorere opslag fra for eksempel medarbejdere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også