Kommunikationsforum

Tankeleder-funktion på LinkedIn er ikke beregnet til marketing

Virksomheder, der prioriterer ambassadørindhold på LinkedIn, får nye muligheder. Man skal dog holde sig fra salgsopslag, siger rådgiver.
LinkedIns nye "tankeleder-funktion" kan være relevant, hvis man holder sig fra marketing, siger Troels Johannesen. | Foto: Christoph Hardt/AP/Ritzau Scanpix
LinkedIns nye "tankeleder-funktion" kan være relevant, hvis man holder sig fra marketing, siger Troels Johannesen. | Foto: Christoph Hardt/AP/Ritzau Scanpix

LinkedIn har udrullet en ny funktion, der gør det muligt for virksomheder at sponsorere opslag fra for eksempel medarbejdere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også

Job