Nordeas PA-chef: I vores LGBTQ+-netværk mærker vi tydeligt, at vi har solid støtte fra ledelsen

Hvad er formålet med at deltage i Pride-ugen, og hvordan måler man effekten? Det svarer Nordeas public affairs-chef, der selv er LGBTQ+-person og stolt af bankens engagement, på her. 
Christian Moselund Aaby, der er ansvarlig for public affairs i Nordea Danmark, svarer på spørgsmål om bankens engagement i Pride og ses her foran en Pride-udsmykket hæveautomat. | Foto: Privatfoto
Christian Moselund Aaby, der er ansvarlig for public affairs i Nordea Danmark, svarer på spørgsmål om bankens engagement i Pride og ses her foran en Pride-udsmykket hæveautomat. | Foto: Privatfoto

Nordea har som en af de første danske virksomheder lavet en treårig partnerskabsaftale med Copenhagen Pride og lagde lokaler til et event torsdag ugen før Pride-ugen, som også ISS, Novo Nordisk og Mærsk var en del af. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også