Knud Romer: Kommunikerer du ufarligt, tiltrækker du ikke nogen

Knud Romer mener, at klichéer kan være nyttige k-redskaber, og at noget kommunikation helst skal være kedelig.
Knud Romer mener, at mange virksomheder er så bange for at støde nogle fra sig, at de ikke tiltrækker andre: "Man må ikke være bange for at skille fårene fra bukkene.” | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Knud Romer mener, at mange virksomheder er så bange for at støde nogle fra sig, at de ikke tiltrækker andre: "Man må ikke være bange for at skille fårene fra bukkene.” | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Fredag var Knud Romer inviteret med til konferencen Fremtidens Rådgiver for at svare på, hvilke kvaliteter gode tekster og godt sprog har. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også