Erfaren k-direktør: "En rådgiver, der ikke tør være i tvivl, er en dårlig rådgiver"

Når man takler store kriser, kommer man ind til kernen af, hvem mennesker er, inklusive en selv, fortæller Kim Larsen, der bl.a. har erfaring med det fra sin tid som k-direktør i Danske Bank.
”Det, jeg lærte af min tid i Danske Bank, er, hvad der kan ske i en virksomhed, når fundamentet bliver rystet under en, når hierarkiet kollapser," siger Kim Larsen, der i dag er chef for brand, kommunikation og markedsføring i en af verdens største banker, ING. | Foto: PR
”Det, jeg lærte af min tid i Danske Bank, er, hvad der kan ske i en virksomhed, når fundamentet bliver rystet under en, når hierarkiet kollapser," siger Kim Larsen, der i dag er chef for brand, kommunikation og markedsføring i en af verdens største banker, ING. | Foto: PR

Kriserådgivning handler ikke kun om substans og strategi, men lige så meget om at forstå de mennesker, man rådgiver – og ikke mindst sig selv. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også