K-direktør i Arla: Vi har et stort ansvar for kommunikation om bæredygtig omstilling

2024-Q&A: Målgrupper, kanaler og agendaer stiller også i år store krav til kommunikationsfolk, fortæller Roar Trangbæk, der er kommunikationsdirektør for Arla i Danmark. 
Som kommunikationsafdeling har man et ansvar, når det gælder formidlingen af Arlas klimaindsatser, men medier, der dækker klima, har også en opgave i og et ansvar for at sætte sig endnu bedre ind i stoffet, lyder det fra Arlas kommunikationsdirektør i Danmark. | Foto: PR
Som kommunikationsafdeling har man et ansvar, når det gælder formidlingen af Arlas klimaindsatser, men medier, der dækker klima, har også en opgave i og et ansvar for at sætte sig endnu bedre ind i stoffet, lyder det fra Arlas kommunikationsdirektør i Danmark. | Foto: PR

Roar Trangbæk, der er kommunikationsdirektør for Arla i Danmark, giver her sine bud på, hvad der kommer til at ligge på både hans eget skrivebord og fylde i k-branchen generelt i 2024.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs