Bureaustifter: Der er for meget ”crap” i employer branding

Fra at skrive ”tusindvis af jobopslag” fokuserer Henrik Engelund i dag på den kernefortælling, virksomheder kommunikerer med deres employer brand. I 29 ud af 30 år har hans bureau haft overskud. 
Efter at være blevet erklæret fodboldinvalid i en ung alder lagde Henrik Engelund endegyldigt deltidskarrieren som professionel fodboldspiller på hylden og fokuserede fuldt ud på det felt, der skulle udvikle sig til employer branding. | Foto: PR / Coreworkers
Efter at være blevet erklæret fodboldinvalid i en ung alder lagde Henrik Engelund endegyldigt deltidskarrieren som professionel fodboldspiller på hylden og fokuserede fuldt ud på det felt, der skulle udvikle sig til employer branding. | Foto: PR / Coreworkers

Employer branding bliver brugt i flæng og ofte forkert, mener Henrik Engelund, der i 30 år har drevet bureauet Coreworkers med det fokus at arbejde mere strategisk og kreativt med disciplinen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også