NRGi-k-chef: Sådan får kommunikatører indflydelse i ledelsen

Kommunikationschef i NRGi Tommy Jakobsen fyldte sidste måned 50 år og kan kigge tilbage på en karriere i Bang & Olufsen, Lego og nu NRGi. Her er hans bedste råd og læringer til kommunikatører.
Tommy Jakobsen har arbejdet med kommunikation i nogle af Danmarks største virksomheder. Her er, hvad han har lært. | Foto: PR
Tommy Jakobsen har arbejdet med kommunikation i nogle af Danmarks største virksomheder. Her er, hvad han har lært. | Foto: PR

Da Tommy Jakobsen som 27-årig trådte ind gennem døren i sit første voksenjob som tekstforfatter hos Bang & Olufsen, vidste han ikke, hvor meget han egentlig ville lære og kunne tage med sig.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også