Synes du, storytelling er fluffy? Sådan finder du ind til kernen

Der er især én fortælling, alle virksomheder bør arbejde med, lyder det fra Helle Rosendahl, stifter af Storytelling Akademiet.
Helle Rosendahl, stifter af Storytelling Akademiet, lægger vægt på det, hun kalder ”genfortællingens magi”. | Foto: Getty Images
Helle Rosendahl, stifter af Storytelling Akademiet, lægger vægt på det, hun kalder ”genfortællingens magi”. | Foto: Getty Images

Et af de spørgsmål, Helle Rosendahl oftest får, er: Hvad er storytelling egentlig?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også