Seks læringer fra Pride-shitstorm: "Hold jer til jeres kerne", mener bureaudirektør

Kforum har spurgt to bureaupartnere om, hvad kommunikatører kan lære af Copenhagen Prides håndtering af den efterhånden måneder lange shitstorm.
Louise Guldager og Nicolaj Taudorf Andersen deler hver tre læringer, de har taget med sig efter Copenhagen Prides shitstorm. | Foto: PR
Louise Guldager og Nicolaj Taudorf Andersen deler hver tre læringer, de har taget med sig efter Copenhagen Prides shitstorm. | Foto: PR

Copenhagen Pride har været nogle tumultariske måneder igennem, siden organisationen i marts bad samarbejdspartnere om at redegøre for aktiviteter i Israel. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også