Lead Agency får ny AI-chef: Vil sætte kunstig intelligens på formel

”Vi har brugt meget tid på at dykke ned i teknologierne, og derfor har der været behov for at samle ansvaret, så vi kan få sat vores læringer på formel,” forklarer Lead Agencys nye chef for AI.
Trine Pilgaard Jørgensen mærker en stor efterspørgsel på rådgivning om AI. | Foto: PR
Trine Pilgaard Jørgensen mærker en stor efterspørgsel på rådgivning om AI. | Foto: PR

Hypen om kunstig intelligens, forkortet AI, har været massiv siden slut-2022, efter folk opdagede, hvad ChatGPT kunne muliggøre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også