Medie udløser topchefs fald: Her er faldgruberne

For CNN’s topchef gik det helt galt at invitere et medie indenfor. Kommunikationschef og medieforsker forklarer, hvad man skal passe på med, når man giver adgang.
Foto: Christopher Aluka Berry/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Christopher Aluka Berry/Reuters/Ritzau Scanpix

Topchefer og kommunikationsrådgivere skal tænke sig om en ekstra gang – mindst – før de lader medierne komme helt tæt på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs