Kreakom sætter spot på trivsel i bureauer

Fokus på medarbejdertrivsel i bureaubranchen skal sættes bedre i system. Derfor har Kreativitet og Kommunikation indgået partnerskab med dataplatform.
Foto: Pr/kreativitet & Kommunikation
Foto: Pr/kreativitet & Kommunikation

Det skal være nemmere for især små og mellemstore bureauer at måle og analysere på trivslen blandt medarbejdere. Det er formålet bag et nyt partnerskab, brancheorganisationen Kreativitet og Kommunikation (Kreakom) har indgået med dataplatformen Zoios.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs