Kreakom sætter spot på trivsel i bureauer

Fokus på medarbejdertrivsel i bureaubranchen skal sættes bedre i system. Derfor har Kreativitet og Kommunikation indgået partnerskab med dataplatform.
Foto: Pr/kreativitet & Kommunikation
Foto: Pr/kreativitet & Kommunikation

Det skal være nemmere for især små og mellemstore bureauer at måle og analysere på trivslen blandt medarbejdere. Det er formålet bag et nyt partnerskab, brancheorganisationen Kreativitet og Kommunikation (Kreakom) har indgået med dataplatformen Zoios.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også