K-rådgiver: Priden er blevet mere dilemmafyldt for danske topchefer

Topcheferne er blevet mere tøvende over for at bakke op om Priden, lyder det fra k-rådgiver.
Der er sket et skifte i danske topchefers kommunikation på sociale medier om Priden, ifølge kommunikationsrådgiver. | Foto: Emil Nicolai Helms
Der er sket et skifte i danske topchefers kommunikation på sociale medier om Priden, ifølge kommunikationsrådgiver. | Foto: Emil Nicolai Helms
Af MarketWire

Der er sket et skifte i danske topchefers kommunikation på sociale medier om Priden, der løb af stablen i weekenden. Topcheferne er blevet mindre synlige om deres støtte til LGBT+-miljøet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs