K-rådgiver: Priden er blevet mere dilemmafyldt for danske topchefer

Topcheferne er blevet mere tøvende over for at bakke op om Priden, lyder det fra k-rådgiver.
Der er sket et skifte i danske topchefers kommunikation på sociale medier om Priden, ifølge kommunikationsrådgiver. | Foto: Emil Nicolai Helms
Der er sket et skifte i danske topchefers kommunikation på sociale medier om Priden, ifølge kommunikationsrådgiver. | Foto: Emil Nicolai Helms
Af MarketWire

Der er sket et skifte i danske topchefers kommunikation på sociale medier om Priden, der løb af stablen i weekenden. Topcheferne er blevet mindre synlige om deres støtte til LGBT+-miljøet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også