Kims justerer chipskampagne oven på kritik

Aldersgrænsen for, hvornår man kan se indholdet på de sociale medier, er blandt andet blevet hævet, oplyser Orkla.
Nu skal du være over 18 år for at kunne tilgå Kims-kampagnen. | Foto: Carsten Andreasen/Jyllands-Posten.
Nu skal du være over 18 år for at kunne tilgå Kims-kampagnen. | Foto: Carsten Andreasen/Jyllands-Posten.

Forbrugerrådet Tænks kritik af og klage over Kims-kampagnen Kims Chips Battle får nu selskabet til at justere ind. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også