Snart kan du promovere personlige opslag på LinkedIn: Her er tre gode råd

Den nye thought leader-annoncefunktion på LinkedIn er ved at blive rullet ud i Danmark. Her er, hvad du skal vide om den nye funktions muligheder, ifølge en specialist.
Nu kan virksomheder og organisationer promovere tredjeparters LinkedIn-opslag, og det giver både muligheder og udfordringer. | Foto: Christoph Hardt/AP/Ritzau Scanpix
Nu kan virksomheder og organisationer promovere tredjeparters LinkedIn-opslag, og det giver både muligheder og udfordringer. | Foto: Christoph Hardt/AP/Ritzau Scanpix

LinkedIn har introduceret en ny funktion til virksomheder og organisationer, der bygger oven på sidste års thought leader-annoncefunktion, hvor man kan sponsorere medarbejderes opslag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job

Se flere jobs