Grev Nikolai brød influencer-regler for markering af reklame

Den tidligere prins, nu greve og influencer, Nikolai, markerede kun et Instagramopslag som reklame til allersidst i opslaget.
Grev Nikolai har ikke haft helt styr på reglerne som influencer. | Foto: Vianney Le Caer/AP/Ritzau Scanpix
Grev Nikolai har ikke haft helt styr på reglerne som influencer. | Foto: Vianney Le Caer/AP/Ritzau Scanpix

Grev Nikolai er blevet influencer, efter han mistede sin titel som prins, men et Instagramopslag med en reklame for en Georg Jensen-smykkekollektion blev for nylig ikke markeret tydeligt nok, skriver Ekstra Bladet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også