EU undersøger Facebooks håndtering af politiske reklamer

Forud for valg til EU-Parlamentet ser kommissionen med bekymring på Metas håndtering af politiske reklamer.
EU-Kommissionen har indledt en undersøgelse af Facebook og Instagrams håndtering af vildledende reklamer og politisk indhold. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
EU-Kommissionen har indledt en undersøgelse af Facebook og Instagrams håndtering af vildledende reklamer og politisk indhold. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Af Ritzau

EU-Kommissionen har indledt en undersøgelse af Facebook og Instagrams håndtering af vildledende reklamer og politisk indhold. Det oplyser kommissionen tirsdag i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også