Byager: Royal Run er Kongehusets bedste brandingtiltag 

Familiekonflikt og miljøkritik ændrer ikke ved, at Royal Run giver fremragende branding for Kongehuset, mener k-rådgiver Henrik Byager.
Kronprinsfamilien ved årets Royal Run. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix
Kronprinsfamilien ved årets Royal Run. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Knap 100.000 danskere deltog mandag i kronprinsparrets løbeevent Royal Run over hele landet, og kommunikationsrådgiver Henrik Byager er ikke i tvivl om arrangementets brandingværdi for Kongehuset.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også