Nedskæringer på TV 2 skal også findes i k- og marketingafdeling

Den varslede fyringsrunde på stationen vil også ramme TV 2’s marketingafdeling, fortæller direktør.
Jacob Weinreich er marketingdirektør i TV 2. | Foto: Tv 2
Jacob Weinreich er marketingdirektør i TV 2. | Foto: Tv 2

Mens nyhedsafdelingen på TV 2 har fået forsikring om at være fredet i den kommende fyringsrunde på tv-stationen, hvilken blev varslet i sidste uge, er det sikkert, at afdelingen for marketing, kommunikation og kreativt arbejde vil blive mærket af nedskæringerne. Det fortæller Jacob Weinreich, der er marketingdirektør i TV 2, til mediet Markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs