Trods kritik for greenwashing anser forbrugerne SAS som mest bæredygtige flyselskab

Det er ikke målemetoden, der afgør, om et flyselskab trækker i bæredygtig retning, lyder det fra direktør for kommunikation og bæredygtighed i SAS.
"Hvis vi svigtede vores rolle som et selskab, der binder Skandinavien sammen, ville vi også svigte ansvaret og forventningerne, borgere i Danmark, Norge og Sverige har til os," siger direktør for kommunikation og bæredygtighed i SAS Mads Brandstrup. | Foto: PR
"Hvis vi svigtede vores rolle som et selskab, der binder Skandinavien sammen, ville vi også svigte ansvaret og forventningerne, borgere i Danmark, Norge og Sverige har til os," siger direktør for kommunikation og bæredygtighed i SAS Mads Brandstrup. | Foto: PR

Forbrugerne i Danmark og Sverige anser igen SAS som det mest bæredygtige brand i luftfarten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også