Employer branding-indsats blev sat i værk af k-afdeling på tre og HR

Frem for at hive fat i et eksternt bureau valgte k-afdelingen i samarbejde med HR i Industriens Pension selv at tage hånd om ny employer branding-indsats. 
”Vi troede først, at vi skulle have et bureau på til at definere, hvad der kendetegner vores styrker og svagheder som arbejdsgiver," fortæller Morten Sommerfeldt, kommunikationschef i Industriens Pension, som i stedet tog sagen i egen hånd med en enkel metode.
”Vi troede først, at vi skulle have et bureau på til at definere, hvad der kendetegner vores styrker og svagheder som arbejdsgiver," fortæller Morten Sommerfeldt, kommunikationschef i Industriens Pension, som i stedet tog sagen i egen hånd med en enkel metode.

”Vi har aldrig rigtigt gjort noget ud af at udbrede den gode fortælling om os som arbejdsplads, så kan I ikke kigge på, hvordan vi gør mere ud af det?”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også