Employer branding er gået fra en varm kartoffel til en brændende platform

Seeknspeak flytter sammen med reklamebureauet TBWA\Connected, som fremover vil tænke employer branding ind i reklamer og kommunikation.
Bureauerne Seeknspeak og TBWA\Connected ser store muligheder i employer branding. | Foto: PR
Bureauerne Seeknspeak og TBWA\Connected ser store muligheder i employer branding. | Foto: PR

Arbejdsmarkedet er stadig rødglødende, og manglen på kvalificeret arbejdskraft er en af de største vækstbarrierer i mange brancher. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også