K-bureau vælger de fleste kunder fra: "Men vi er helt rigtige for en udvalgt skare"

Der er flere fordele ved at være et sektorspecialiseret bureau, lyder det fra Allan Sonne Sørensen, bureaudirektør i Ehrenberg Sørensen Kommunikation.
"Kunderne forventer, at vi ved – hvis ikke lige så meget så endnu mere end dem – hvad der rører sig inden for brancherne,” siger Allan Sonne Sørensen, adm. direktør i Ehrenberg Sørensen Kommunikation.
"Kunderne forventer, at vi ved – hvis ikke lige så meget så endnu mere end dem – hvad der rører sig inden for brancherne,” siger Allan Sonne Sørensen, adm. direktør i Ehrenberg Sørensen Kommunikation.

Fra et dansk perspektiv er Ehrenberg Sørensen Kommunikation et utraditionelt bureau.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også