Power holder fast i tilbudsaviser efter test: "Det er alt andet end billigt"

Fysiske tilbudsaviser fylder en væsentlig del af Powers samlede markedsføringsbudget, og derfor har kæden testet effekten. ”Vi har fået et bevis på, at tilbudsavisen stadig er aktuel,” siger direktør.
Power har siden 2014 haft adm. direktør Jesper Boysen i front for den danske forretning. | Foto: Linda Johansen
Power har siden 2014 haft adm. direktør Jesper Boysen i front for den danske forretning. | Foto: Linda Johansen

Tilbudsaviser – go eller no go?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også