Ny forening vil sætte tal på klimaaftryk på annoncemarkedet

De første opgaver består i at definere data og derefter indsamle relevant viden, fortæller konstitueret Danske Medier-direktør.
Carbon Footprint Initiative bygger på en ambition om at sætte skub i den grønne omstilling i branchen. | Foto: PR
Carbon Footprint Initiative bygger på en ambition om at sætte skub i den grønne omstilling i branchen. | Foto: PR

En ny forening, som skal arbejde med opgørelse af CO2-aftryk på det danske annoncemarked, er blevet søsat.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også