Advice står bag hvervekampagne for Forsvaret til 13 mio. kr.

Forsvarsministeriet lancerer milliondyr kampagne, som danskerne i den kommende tid vil støde på.
Udgifterne til Advice er på cirka syv millioner kroner for hvervekampagnen. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Udgifterne til Advice er på cirka syv millioner kroner for hvervekampagnen. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
af Ritzau

Forsvarsministeriet sætter i februar gang i en større reklamekampagne for at rekruttere og fastholde medarbejdere i Forsvaret, og den er ikke gratis.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også