Kom til Vejle Fjords begravelse: Atypisk kampagne sætter fokus på iltsvind

Der er sket et skifte i klimabevægelsernes kommunikation, mener kampagneledere fra &Co. og Greenpeace.
Kampagnen om Vejle Fjord er udtænkt af kommunikationsbureauet &Co. | Foto: PR/Rie Nielsen/Greenpeace
Kampagnen om Vejle Fjord er udtænkt af kommunikationsbureauet &Co. | Foto: PR/Rie Nielsen/Greenpeace

I Politiken kan man i en dødsannonce læse, at Vejle Fjord er gået bort efter længere tids kvælning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også