”I kan fandeme tage jeres kaffe og stikke den langt op i r....", lyder det i ny DJ-kampagne

Unge kommunikatørers tre største udfordringer på arbejdspladserne bliver sat på spidsen i ny kampagne fra Dansk Journalistforbund – Medier & Kommunikation (DJ), som Friday står bag. 
Unge kommunikatører lægger ikke fingrene imellem, når det gælder deres utilfredshed med dårlige arbejdsvilkår, i nye kampagnevideoer fra Dansk Journalistforbund – Medier & Kommunikation (DJ), hvilke Friday står bag. | Foto: DJ / PR
Unge kommunikatører lægger ikke fingrene imellem, når det gælder deres utilfredshed med dårlige arbejdsvilkår, i nye kampagnevideoer fra Dansk Journalistforbund – Medier & Kommunikation (DJ), hvilke Friday står bag. | Foto: DJ / PR

Der bliver gået til stålet i nye kampagnevideoer, som sætter fokus på særligt unge kommunikatørers vilkår. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også