Brandingrådgiver tror ikke, danskerne køber Helle Thornings kosmetikreklame

Helle Thorning-Schmidt er blevet ansigtet på en kampagne om alder for kosmetikfirmaet Estée Lauder.
Helle Thorning-Schmidts nye kampagne med Estée Lauder har mere potentiale i udlandet end i Danmark, mener brandingrådgiver. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Helle Thorning-Schmidts nye kampagne med Estée Lauder har mere potentiale i udlandet end i Danmark, mener brandingrådgiver. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Tidligere statsminister Helle Thorning-Schmidt reklamerer nu for det store kosmetikfirma Estée Lauder i en kampagne med navnet #Becauseofmyage, altså på grund af min alder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også