Spektakulær Mærsk-sag er "medielobbyisme lige efter bogen"

Beslutningen om at gå i medierne og sætte ord på problemerne med ”havnerockere” er udtryk for, at Mærsk-ejet selskab forsøger at bruge en krise proaktivt, vurderer rådgivere. 
Foto: Amr Abdallah Dalsh/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Amr Abdallah Dalsh/Reuters/Ritzau Scanpix

En lædervest påtrykt teksten ”Mærsk infiltreret” samt rederiets syvstjerne, hvor en af takkerne har fået et knæk, udgør illustrationen til en længere artikelserie, som erhvervsmediet Finans har bragt om problemerne med, at ”rockere huserer i landets største erhvervshavn”. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også