Ni gode råd: Sådan kommunikerer du om tidsregistrering

Tre kommunikatører deler deres bedste råd til, hvordan man bedst kommunikerer internt til medarbejdere om de nye regler for tidsregistrering.
Alle danskere skal nu registrere deres tid på arbejde. Her er ni gode råd til at kommunikere om den nye lov. | Foto: Getty Images
Alle danskere skal nu registrere deres tid på arbejde. Her er ni gode råd til at kommunikere om den nye lov. | Foto: Getty Images

1. juli trådte lovkravet om tidsregistrering i kraft for alle danske arbejdspladser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.