Ny kampagne skal sætte Danmarks "mest usynlige" a-kasse på landkortet

Min A-kasse lancerer sammen med Primetime en ny kampagne, der skal øge a-kassens synlighed blandt befolkningen og sikre differentiering fra andre større a-kasser.
Min A-kasses nye kampagne indeholder otte SoMe-film, der portrætterer otte forskellige mennesker og deres fritidsinteresser. | Foto: PR
Min A-kasses nye kampagne indeholder otte SoMe-film, der portrætterer otte forskellige mennesker og deres fritidsinteresser. | Foto: PR

”Kun for dig”. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også