Aarhus Havn rebrander: "Havne er for alvor kommet højt på den politiske dagsorden", siger k-chef

To bureauer har hjulpet Aarhus Havn med rebrandingen, der skal forbinde fortiden helt tilbage til 1845 til nutiden og fremtidens havn, fortæller de kreative i bureauerne.
Aarhus Havn lancerer en stor rebranding med blandt andet en brandfilm, som dette billede er et screenshot fra. | Foto: PR
Aarhus Havn lancerer en stor rebranding med blandt andet en brandfilm, som dette billede er et screenshot fra. | Foto: PR

Aarhus Havn lancerer torsdag en stor rebranding af havnen med en ny visuel identitet, nyt logo, samt ny brandfilm og hjemmeside.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også