DSV's k-chef om grøn kommunikation: Det er ”catch-22”

Giver det mening at sætte og kommunikere klimamål for 2050, når ingen af de ansvarlige er tilbage i virksomheden? Ja, mener k-chef i DSV Christian Krogslund. 
DSV's vækst via opkøb øger virksomhedens fodaftryk. Det er en af udfordringerne med at kommunikere om klima i logistikgiganten, fortæller kommunikationschef Christian Krogslund (foto). | Foto: DSV / PR
DSV's vækst via opkøb øger virksomhedens fodaftryk. Det er en af udfordringerne med at kommunikere om klima i logistikgiganten, fortæller kommunikationschef Christian Krogslund (foto). | Foto: DSV / PR

Som en af de førende globale virksomheder i en af de brancher, der er sværest at omstille, kræver det et vist mod at have en høj klimaprofil. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også