Bestsellers k-chef: Vi åbner mere op

Virksomheder skal forholde sig til langt flere sager end tidligere, fortæller kommunikationschef i Bestseller Kasper Reggelsen. 
"Vi prøver ikke at forcere det, men at tage det i et rul, der er rigtigt for os," siger kommunikationschef Kasper Reggelsen om Bestsellers kommunikationsstrategi. | Foto: Bestseller / PR
"Vi prøver ikke at forcere det, men at tage det i et rul, der er rigtigt for os," siger kommunikationschef Kasper Reggelsen om Bestsellers kommunikationsstrategi. | Foto: Bestseller / PR

I modekoncernen Bestseller, kan kommunikationschef Kasper Reggelsen godt genkende, at medierne ofte har bud efter ham. Det er en tendens, flere kilder observerer, når det gælder de kommunikationsansvarlige i større virksomheder generelt. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også