Radius opruster ledelsen med eks-Bright-CEO

Den tidligere direktør skal være chef for kampagner, brand og kreativitet i Radius.
Maja Hartmann ser frem til at arbejde i krydsfeltet mellem reklame og kommunikation. | Foto: PR
Maja Hartmann ser frem til at arbejde i krydsfeltet mellem reklame og kommunikation. | Foto: PR

Maja Hartmann er ny chef for kampagner, brand og kreativitet og træder ind i ledelsen hos Radius. Det skriver bureauet i en pressemeddelelse.

Hun kommer med mere end 20 års erfaring fra reklame- og kommunikationsbranchen, senest som direktør for kommunikationsbureauet Bright og før det i reklamebureauet Accenture Song – tidligere kendt som Hjaltelin Stahl. 

Maja Hartmann ser frem til at arbejde med opgaver med samfundsmæssig relevans eller opmærksomhed, som Radius slår sig op på at være gode til, fortæller hun.

”Der er et massivt potentiale i branchen i krydsfeltet mellem reklame og kommunikation. I dag flyder de to discipliner mere og mere sammen, og det er udviklingen i Radius et klart udtryk for. Jeg skal bidrage til at styrke Radius kompetencer inden for kampagner, brand og kreativitet og sætte endnu mere skub i det kreative forretningsområde,” siger Maja Hartmann 

Radius oplever en stor tilgang af opgaver og efterspørgsel på rådgivning inden for kampagner, brand og kreativitet. Et område, der skal vækstes yderligere i de kommende år.

”Vi er utroligt glade for, at vi kan tiltrække en så stor kapacitet som Maja til vores bureau. Vi har allerede et utroligt stærkt team af grafikere, designere, kreative, projektledere, digitale rådgivere og kampagnestrateger. Maja skal hjælpe med at tage vores rådgivning på hele dette område til det næste niveau,” siger CEO for Radius, Nicolaj Taudorf Andersen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også