Rud Pedersen-fusion viser, hvordan public affairs ændrer sig: "Vi adskiller os på tre måder fra k-bureauer"

Med inspiration fra de store konsulenthuse har Rud Pedersen også kigget på den interne organistion og feedback-kulturen i forbindelse med fusionen med King Street Denmark.
Jens Hjorth-Larsen, CEO i Rud Pedersen, fortæller om ændringer i bureauet og public affairs-branchen generelt. | Foto: PR
Jens Hjorth-Larsen, CEO i Rud Pedersen, fortæller om ændringer i bureauet og public affairs-branchen generelt. | Foto: PR

Siden Rud Pedersen i går meddelte, at man fusionerer med PR-bureauet King Street, har spørgsmålet været: Hvorfor?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu