Konsulent ser "kæmpestort potentiale" i kreativ kommunikationsform

Virksomheder skal tænke over, hvilke memes de hopper med på, men de må gerne være selvironiske, lyder det fra ekspert i digital kultur.
Rådet lyder at bruge den ”bløde, genkendelige memekategori” og undgå den politiske, hvis man som virksomhed vil bruge memes i sin markedsføring, lyder det fra Maia Kahlke Lorentzen, konsulent i Cybernauterne. | Foto: Getty Images
Rådet lyder at bruge den ”bløde, genkendelige memekategori” og undgå den politiske, hvis man som virksomhed vil bruge memes i sin markedsføring, lyder det fra Maia Kahlke Lorentzen, konsulent i Cybernauterne. | Foto: Getty Images

Det kan være et stærkt kort at have på hånden, hvis man kommunikerer professionelt med memes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også